آلبالو خشک اعلا موجب سقط جنین 6 ماهه شد

برای خشک کردن آلبالو خشک اعلا باید آلبالو های تیره و رسیده را انتخاب کنید، ساقه ها را از آن جدا کنید.

محلول 1% جوش شیرین را آماده کرده، آن را بجوشانید و آلبالوها را به مدت 3 ثانیه در آن فرو کنید. سپس بلافاصله آن را زیر آب سرد جاری خنک کنید.

وقتی آب تخلیه شد، آلبالوها را روی دستمال کاغذی خشک کنید. سپس روی سینی فر گذاشته و در فر با در باز با دمای 60 درجه خشک کنید.

وقتی میوه ها بلند شدند، دما را تا 90 درجه بالا ببرید و خشک کردن را تا نرم شدن ادامه دهید. می توان آن را در خشک کن برقی خشک کرد که گیلاس را بدون دردسر می پزد.

آلبالو ترش یک میوه کامل سالم است که سرشار از فیبر، پتاسیم، بتاکاروتن و آنتی اکسیدان است. یک چهارم فنجان گیلاس خشک دارای 15 درصد RDA فیبر است.

آلبالو همچنین حاوی پتاسیم، کلسیم، آهن، منیزیم، ویتامین های A، C، B6، E و اسید فولیک است. گیلاس ترش عملاً فاقد چربی و سدیم است.

آلبالو ترش 19 برابر توت فرنگی و زغال اخته ویتامین A و بتاکاروتن دارد! توسط دکتر آلیس جو رینویل.

این تنوع مواد مغذی درآلبالو ترش به تغذیه خوب تبدیل می شود. در واقع، مشخصات مواد مغذی گیلاس به سختی قابل شکست است.

فواید سلامتی آلبالو می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد، مانند انواع گیلاس، تعداد افراد مصرف کننده و تعداد دفعات مصرف آن.

این مقاله به شواهد علمی در مورد فواید سلامتی آلبالو، مشخصات تغذیه‌ای آن‌ها و اینکه چگونه افراد می‌توانند گیلاس بیشتری را در رژیم غذایی خود مصرف کنند، بررسی می‌شود.

آلبالو نه تنها یک غذای اصلی خوشمزه در تابستان است، بلکه این میوه هسته دار دارای مواد مغذی باورنکردنی است. اگرچه در تمام سال در دسترس است، اما گیلاس بدون توجه به اینکه از کجا آمده، در تابستان برداشت می شود.