با چای پوئر می توانید برای کودکان خود تنقلات درست کنید

چای پوئر اثر آنتی اکسیدانی دارد. ویتامین های E و C موجود در برگ ها آنتی اکسیدان های قوی هستند، بنابراین محافظت در برابر رادیکال های آزاد نیز به خواص چای اضافه می شود.

این خاصیت برای جلوگیری از پیری زودرس سلول های بدن بسیار مهم است، به حفظ جوانی پوست کمک می کند.چای یک دارو نیست، بنابراین “سنجاق”، “عجله” یا “درج” نمی کند.

این اصطلاح ربطی به چای یا فرهنگ چای ندارد. البته هرکسی می تواند شرایط خود را هر طور که دوست دارد بنامد، اما باید درک کرد که چای حاوی موادی با نظم کاملاً متفاوت است که ربطی به مواد مخدر ندارد.

هیچ ماده ممنوعه ای در پوئر وجود ندارد، این یک برگ چای است که با استفاده از فناوری خاصی فرآوری شده است.

چای، بدون شک، اثر مقوی قوی می دهد، نیرو می بخشد، در برخی موارد، برعکس، آرامش می بخشد، و اگر کیفیت بالایی داشته باشد، می تواند منجر به شرایط نسبتاً غیرعادی شود، به خصوص اگر فرد مستعد ادراک ظریف باشد.

اما این یک اثر کاملاً متفاوت است که بسیار ظریف تر است و شدت آن و سایر عوامل ممکن است به تعداد بسیار زیادی از شرایط بستگی داشته باشد، همه چیز چندان واضح نیست.

تأثیر مسمومیت با چای در وهله اول به لطف فضای دعوت کننده، روند برگزاری مراسم چای و همراهی دلپذیر عاشقان چای چینی قابل دستیابی است.

برای دم کردن Pu-erh، ما یک قوری سفالی را توصیه می کنیم آنها گرما را به خوبی حفظ می کنند و به چای اجازه می دهند “نفس بکشد” یا یک گایوان چینی. ما همچنین نیاز داریم: چاهای (آبکش) و فنجان.

بهتر است از آب تصفیه شده یا بطری های تجاری استفاده کنید، زیرا آب لوله کشی کاملاً سفت بوده و حاوی مواد شیمیایی و معدنی مختلفی است که فقط به طعم چای آسیب می رساند.