استفاده از بلوک سقفی لیکا در بازسازی باشگاه فوتبال چلسی

آیا بلوک سقفی لیکا خاکستر باقی مانده از یک پروژه محوطه سازی اخیر را دارید؟ آنها را از محل دفن زباله دور نگه دارید و از آنها به خوبی در باغ خود استفاده کنید.

آنها را شبیه به بلوک های محوطه سازی روی هم قرار دهید و می توانید تخت های حمایتی برای گل ها و سبزیجات خود درست کنید. همچنین می توانید از آنها برای ساخت دیوار حائل استفاده کنید.

شما می‌خواهید یک آشپزخانه در فضای باز داشته باشید، اما برخی از طرح‌هایی که به آنها نگاه کرده‌اید بسیار بیشتر از بودجه شما هستند. استفاده از بلوک های محوطه سازی را برای کاهش بار مالی در نظر بگیرید.

یک آشپزخانه در فضای باز یک دارایی برای هر منظره است. پخت و پز روی کباب باعث می شود که غذاهای سالمی داشته باشید، بوی سوزاندن در خانه شما به دام نمی افتد و آشپز نباید لذتی را که در فضای غذاخوری در فضای باز اتفاق می افتد، از دست بدهد.

بلوک

آشپزخانه های فضای باز همچنین به کاهش استرس کولر گازی شما کمک می کنند، زیرا آشپزخانه های داخلی همیشه راهی برای افزایش گرما دارند.

فضای زندگی در فضای باز خود را به یک پناهگاه راحت با پشت بام در فضای باز تبدیل کنید که از شما در برابر باران و آفتاب داغ محافظت می کند.

پشت بام احتمالاً به تعدادی ستون بلوک پشتیبانی نیاز دارد. اگر فضای نشیمن شما دارای طرحی سخت مانند سنگ طبیعی است، متریال ستون پشتیبان را با طرح هارداسکیپ مطابقت دهید.

ستون های بلوک شما احتمالاً برای حفظ پایداری ایمن به چسب نیاز دارند. چنین شغلی ممکن است به مهارت های یک حرفه ای نیاز داشته باشد.

وقتی نوبت به اصلاح چمن با بلوک های محوطه سازی می شود، منظره استخر را فراموش نکنید.

استخر شنای خود را با یک پاسیو آجری کاملاً جدید، تخت‌های باغ مرتفع و دیوارهای حائل روی هم تغییر دهید.

بافت بلوک های محوطه سازی خود را با یک باغ سنگی خشک برجسته کنید. اگر گیاهان را به جای مناظر سخت ترجیح می دهید، بوته ها، علف های زینتی یا باغچه های آبدار را امتحان کنید.