استفاده از چرم مصنوعی نازک در بکسل کردن اتومبیل

نرمی یکچرم مصنوعی نازک معمولاً با ضخامت آن مرتبط است. هرچه چرم نازک تر باشد، نرم تر خواهد بود. اما متغیرهای دیگری نیز وجود دارند که چرم را نرم‌تر می‌کنند، به‌ویژه نوع برنزه.

به طور کلی، دباغی‌شده با کروم نرم‌تر خواهد بود. دباغی نوع آلدهید کمتر نرم و چرم دباغی گیاهی سفت تر. برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع مختلف برنزه کردن، به برگه اطلاعات ما، روش های برنزه کردن مراجعه کنید.

مقدار مواد چرب اضافه شده نیز بر نرمی تأثیر می گذارد. هر چه مقدار مواد چرب اضافه شده به چرم بیشتر باشد، نرمی آن بیشتر می شود. تغییرات فرآیند به ما امکان می دهد طیف وسیعی از نرمی را از دستکش چرمی گرفته تا زیره کفش از همان ماده خام بدست آوریم.

این یکی از خواص منحصر به فرد چرم است که به چرم اجازه می دهد رطوبت را جذب کند و با گذشت زمان آن را در محیط آزاد کند. برای کفش، این ویژگی راحتی فوق العاده ای ایجاد می کند که با هیچ ماده دیگری تکرار نمی شود.

عرق از پا به داخل چرم کشیده می شود و سپس از سطح بیرونی کفش تبخیر می شود. چرم می‌تواند مقادیر زیادی رطوبت را بدون احساس رطوبت در خود نگه دارد، بنابراین پا خشک و راحت می‌ماند بدون اینکه تبخیر سریع یا آب‌ریزش تعریق خنک شود.

بنابراین پاهای شما در کفش‌ها و چکمه‌های چرم طبیعی به همان صورتی که هنگام پوشیدن کفش‌های مصنوعی و لاستیکی عرق می‌کنند، عرق نمی‌کنند.

این ویژگی که اغلب “تنفس پذیری” نامیده می شود، به رطوبت و هوا اجازه می دهد تا از طریق چرم نفوذ کند. این ویژگی به ویژه برای راحتی کفش مهم است.

هنگامی که پا عرق می کند، می تواند مقدار زیادی رطوبت تولید کند که از طریق چرم به بیرون حرکت می کند و داخل کفش را خشک تر و راحت تر نگه می دارد و سطح رطوبت کمتری دارد.

چرم های ضد آب که برای حفظ تنفس و در عین حال محافظت در برابر شرایط مرطوب طراحی شده اند، عملکرد ترکیبی فوق العاده ای را ارائه می دهند.

تنوع زیادی در رنگ، بافت، حس، بو، مقاومت سطحی و دسته چرم وجود دارد که این محصول را بسیار منحصر به فرد و ارزشمند می کند.