ام دی اف ۳ میل از آفتاب سوختگی جلوگیری می کند

کاربردهای عملی ام دی اف ۳ میل شامل مبلمان حمام و آشپزخانه و دامن و تخته پنجره است. ام دی اف مقاوم در برابر رطوبت را می توان در مکان هایی مانند آشپزخانه، حمام، دیگ بخار و اتاق لباسشویی استفاده کرد.

خاصیت ضد رطوبت آن کیفیت مطلوبی بالاتر از مواد استاندارد ام دی اف اضافه می کند. از آنجایی که ام دی اف ما بدون دانه یا گره تولید می شود، برای سفارشی سازی کامل، به راحتی می توان رنگ ها و روکش ها را روی صورت آن اعمال کرد.

این سطح صاف همچنین به سهولت برش پیچ و چسباندن تخته ها و همچنین تمیز کردن و نگهداری آسان آنها کمک می کند.

ام دی اف مقاوم در برابر رطوبت ما در ضخامت های مختلف (6 میلی متر، 9 میلی متر، 12 میلی متر، 15 میلی متر، 18 میلی متر، 22 میلی متر، 25 میلی متر) و اندازه های مختلف موجود است.

ما همچنین می توانیم هر قطعه ام دی اف را به اندازه مورد نیاز شما برش دهیم یا به تعداد ورق هایی که برای پروژه شما نیاز دارید، بسته بندی کنیم. تحویل ارائه می شود یا برای صرفه جویی می توان از انبار ما جمع آوری کرد.

استفاده از بقایای پانل های چوبی به عنوان زیست توده برای تولید انرژی امکان پذیر است.

عملیات حرارتی می تواند خواص انرژی را بهبود بخشد و در عین حال انتشار گازهای سمی را به دلیل پلیمرهای ترموست استفاده شده در پانل های تخته فیبر با چگالی متوسط (MDF) به حداقل برساند.

Torrefaction یا پیش کربنیزاسیون، یک عملیات حرارتی بین 200 تا 300 درجه سانتیگراد با در دسترس بودن اکسیژن کم، کربن و لیگنین را انباشته می کند، رطوبت سنجی را کاهش می دهد و بازده انرژی را افزایش می دهد.

هدف از این کار ارزیابی پارامترهای انرژی (ترکیب شیمیایی فوری، ساختاری و ابتدایی، میزان رطوبت و بازده) و چگالی در پانل‌های MDF تروفی شده بود.

تابش باعث بهبود ویژگی های انرژی MDF پوشش داده شده، کاهش رطوبت، مواد فرار و در نتیجه، تغلیظ کربن با نتایج بهتر در نمونه های 40 دقیقه ای شد.

پروفیل های تراکم سنجی ام دی اف ورقه شده، به دست آمده با چگالی سنجی اشعه ایکس، کاهش در چگالی ظاهری را با افزایش زمان پیچش نشان دادند.

تصاویر دیجیتالی اشعه ایکس در مقیاس خاکستری و رنگین کمان، مطالعه دقیق ترین تغییرات چگالی باقیمانده های MDF را امکان پذیر کرد.