با خوردن کلوچه خرمایی راز جوانی را کشف کنید

این کلوچه های خرمایی نرم، جویدنی و شیرین هستند و مقداری ترد اضافی از گردوی خرد شده به همراه دارند.

کالری کلوچه خرمایی نیز کمی بالا می باشد و برای پخت با توجه به دستورالعمل زیر را باید انجام دهیم.

ریختن کوکی ها نیز بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مخلوط کنید، رها کنید و بپزید! اگر عاشق خرما هستید اما وقت ندارید ساندویچ کوکی ها یا میله های خرما درست کنید، اینها عالی هستند.

تمام خانواده از این کوکی ها لذت خواهند برد، و آنها برای یک غذای شیرین روزانه یا یک موقعیت خاص عالی هستند. آنها را به لیست کوکی های کریسمس خود اضافه کنید.

در کنار خوردن کلوچه خرمایی با چای می توان آن را به همراه شیره خرما نیز مصرف نمود. کالری شیره خرما پایین می باشد.

آنها را با خود به یک فروش پخت و پز ببرید، یا آنها را با همکاران خود به اشتراک بگذارید آنها یک کوکی عالی برای استراحت قهوه هستند. با این کوکی های کوچک خوشمزه نمی توانید اشتباه کنید.

اگر در نهایت تعداد کلکی‌ها زیاد شد، مقداری را برای یک روز دیگر ذخیره کنید کوکی‌های پخته شده و خمیر کوکی‌های پخته نشده به زیبایی منجمد می‌شوند.

همچنین می توان کلوچه خرمایی را با چای و دیگر تنقلات در کنار آن مصرف نمود مانند: سوهان که کالری سوهان بالا می باشد ولی بسیار خوشمزه و دلچسب می باشد.

در یک کاسه متوسط، آرد، جوش شیرین و نمک را با هم مخلوط کنید. هم بزنید یا هم بزنید تا مخلوط شوند و کنار بگذارید.در یک کاسه بزرگ با همزن برقی، کره و شکر را با همزن بزنید تا سبک و پفکی شود، حدود 2 تا 3 دقیقه.

تخم مرغ ها را یکی یکی اضافه کنید و بعد از هر بار هم زدن وانیل را اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست و یکدست شود.مواد خشک را اضافه کنید و با کمترین سرعت مخلوط کنید تا مخلوط شوند سپس خرما و گردوی خرد شده را داخل آن بریزید.

همچنین کلوچه خرمایی را در وعده صبحانه می توانید با شیره انگور نیز مصرف نمایید. کالری شیره انگور نیز پایین می باشد و صبحانه مفصل و خوشمزه ای را برای ما رقم می زند.

خمیر را به مدت 1 ساعت در یخچال بگذارید.یک توری را در مرکز فر قرار دهید و از قبل با دمای 350 فارنهایت گرم کنید. ورقه های پخت را با کاغذ روغنی بپوشانید.

خمیر کوکی را با قاشق های گرد شده روی ورقه های پخت بریزید و 2 اینچ بین تپه های کوکی ها باقی بگذارید.کوکی ها را به مدت 10 تا 14 دقیقه بپزید تا سفت شوند و لبه ها کمی قهوه ای شوند.

  • منابع:
    1. Date Cookies
  • تبلیغات: 
  1. جوارب های خیرخواهانه دانشگاه فنلاند شرقی
  2. پخت و پز با چه ظرفی مناسب تر می باشد
  3. ترشی های تخمیر شده غنی از پروبیوتیک
  4. رادیکال های آزاد مواد شیمیایی ترشی گل کلم