خرمای بم امروز برای دفع سنگ کلیه موثر است

مانند کشمش، خرمای بم امروز به طور طبیعی شیرین است، بنابراین می توان آن را به راحتی در غذاهای شیرین، تند یا خوش طعم گنجاند.

اگرچه خرما شیرین است، اما گفته می شود که شاخص گلیسمی پایینی دارد. بنابراین، در حد اعتدال، آنها باید تأثیر نسبتاً ملایمی بر سطح قند خون داشته باشند.

علاوه بر این، خرما دارای مزایای سلامتی دیگری مانند فیبر، پتاسیم، آهن، ویتامین های B و بسیاری از مواد مغذی دیگر است.

به دلیل آگاهی بیشتر مصرف کنندگان از مزایای سلامتی خرما، تقاضای ایالات متحده افزایش یافته است. بنابراین آموزش مصرف کنندگان و نمایش ترکیبات غذایی خرما نیز می تواند ارزش افزوده داشته باشد.

خرما همیشه یک منبع غذایی مهم در جوامع خاورمیانه بوده است و نقش مهمی در سنت مسلمانان ماه رمضان دارد. ماه رمضان هر سال تقریباً یک ماه طول می کشد و شامل روزه روزانه برای بزرگسالان از طلوع فجر تا غروب آفتاب است.

هر روز عصر، یک غذای افطاری به نام افطار میل می شود و خرما به اشکال مختلف در دسترس است.ر ایالات متحده، کالیفرنیا با تولید بیش از 90 درصد از کل کشور، پیشرو در رشد خرما است.

بیشتر آن تولید در دره کواچلا کالیفرنیای جنوبی انجام می شودنخل های خرما در محل پیدایش خود در مناطقی رشد می کنند که در بازه زمانی پس از گرده افشانی تا زمان برداشت، دارای آب های زیرزمینی مداوم و شرایط گرم و خشک هستند.

این دلیل خاص این است که چرا درختان خرما در مناطقی مانند دره کواچلا بسیار خوب رشد کرده اند. با این حال، متأسفانه، کالیفرنیا در چهارمین سال خشکسالی شدید خود در سال 2016 بوده است.

این امر منجر به اضافه برداشت بسیاری از حوضه های آب زیرزمینی در سراسر ایالت، از جمله حوضه در دره کواچلا شده است.

خوشبختانه، سیستم‌های آموزشی و پر کردن مجدد برای کاهش این مشکل وجود دارد، و تضمین آب مداوم برای همه مصرف‌کنندگان خانگی و تجاری در سراسر دره کواچل.

مانند بسیاری از گیاهان، نخل‌های خرما می‌توانند در دوره‌های خشکسالی زندگی کنند، با این حال، برای تولید تجاری، تقریباً به 64 تا 83 اینچ آب در سال برای عملکرد مناسب نیاز دارند.