دختری فوم ورقه ای را به جای لاک پاک کن استفاده می کند

هنگامی که قید کننده عایق فوم ورقه ای سفت و سخت بر روی دیوارهای بیرونی یک خانه نصب می شود ، کف می تواند به عنوان هواپیمای زهکشی خدمت کند و محل بسته بندی خانه را برای زمان و صرفه جویی در هزینه انجام دهد.

برای خدمت به عنوان یک هواپیمای زهکشی ، درزهای موجود در کف کف باید به درستی با روکش و نوارهای چشمک زن به درستی ضبط شوند تا تداوم هواپیمای زهکشی در اتصالات بین پانل ها فراهم شود.

نوارها باید به اندازه کافی دوام داشته باشند تا از ورود آب در اتصالات پانل برای عمر سیستم جلوگیری شود. برای ادغام لبه بالای فلاش های انحرافی (چشمک زدن به سر ، چشمک زدن به نفوذ ، فلاش های پله ، چشمک زدن به بیرون و غیره) با هواپیمای زهکشی نیز مورد نیاز است.

عایق فوم ورقه ای مداوم نیز راه حل موثری برای پل حرارتی ارائه می دهد. پل حرارتی در هر جایی که اجزای مونتاژ با مقادیر R پایین (مانند چوب یا فولاد) از داخل به بیرون ساختمان می‌شوند، اتفاق می‌افتد.

در ساخت و سازهای سنتی ساختمان، در حالی که حفره های دیوار با عایق پر می شوند، هیچ عایق در قاب پنجره ها، چارچوب درها، ناودانی ها، صفحات بالایی و صفحات پایینی وجود ندارد.

روی هم رفته این قاب تقریباً یک چهارم مساحت دیوار را تشکیل می دهد. عایق صلب را می توان به قسمت بیرونی قاب وصل کرد تا یک لایه عایق پیوسته ایجاد کند که تلفات حرارتی را از طریق پل حرارتی کاهش دهد.باید به درستی نصب شود تا نشت هوا را محدود کند و به عنوان یک مانع مقاوم در برابر آب و هوا عمل کند.
فوم ورقه ای سفت و سخت برای نصب آن نیازی به تجهیزات تخصصی ندارد، اما برای رعایت کدها باید از روش‌های دقیق درزبندی پیروی کنید.