دزدی با موتور برقی از رود ارس عبور و از دست پلیس فرار کرد

موتورسیکلت های برقی به سرعت در حال تبدیل شدن به واقعیت هستند. از مسافران روزانه گرفته تا دوچرخه‌های استندرو و مسابقه‌ای، در چند سال گذشته شاهد ورود انواع دوچرخه‌های برقی به جاده‌ها بوده‌ایم، و زمان آن فرا رسیده است که بپذیریم که در نهایت باید به زودی به یکی از آن‌ها روی بیاوریم.

از آنجایی که قیمت موتور برقی بسیار مناسب است برای همین در مسافت های کوتاه شهری سعی می شود که از این نوع موتور استفاده شود.

خوشبختانه برای ما، مجموعه وسیعی از دوچرخه‌های برقی وجود دارد که برای سوارکاران در هر شکل، اندازه و نوع سرو می‌شود. در اینجا 15 انتخاب برتر ما در فضای موتور سیکلت الکترونیکی آورده شده است.

همانطور که ما عاشق دوچرخه های با کارایی بالا هستیم، یک موتور سیکلت برقی احتمالاً بیشتر عمر خود را در شهر می گذراند. و به همین دلیل است که Super Soco TC در لیست ما قرار دارد.

Super Soco TC نه تنها به شکلی شیک به نظر می رسد، بلکه یک دوچرخه برقی مسافرتی عالی نیز می سازد.

موتور

با حداکثر سرعت 75 مایل در ساعت، یک بسته باتری 45 Ah (2.7 کیلووات ساعت) ارائه می شود که ادعا می کند برد قابل توجه 60 مایل را دارد که برای انجام وظایف شهری بیش از اندازه کافی است.

در همین حال، ویژگی هایی مانند چراغ های LED، هشدار ضد سرقت، احتراق بدون کلید و دسته ابزار نیمه دیجیتال در بالای بسته بندی قرار دارند.

اگر استایل مدرن‌تر موتورسیکلت‌های برقی برای شما زیاد است (و کیف پول شما تا کرتیس وان کشیده نمی‌شود!) و چیزی که واقعاً احساس می‌کنید به آن نیاز دارید یک دوچرخه برقی با الهام از مسیر صاف است، پس پورسنگ بهترین است.

بهترین موتور سیکلت برای شما Pursang E-Tracker نام خود را از مدل قدیمی بولتاکو گرفته است، یک موتورسیکلت الکتریکی با ظاهری نسبتاً معمولی است که دارای قاب لوله‌ای کروم مولی لوله‌ای و بدنه فیبر کربنی است.

برد به عنوان 87 مایل ذکر شده است، اما زمان شارژ مجدد 6 ساعت متورم است، که آن را برای هر نوع مسابقه سواری، در صورتی که همیشه یک هدف باشد، رد می کند.

این صفحه نمایش TFT تمام رنگی دارد که سرعت، برد، حالت سواری، بازسازی قدرت موتور و البته عمر باتری را نشان می دهد. حتی قابلیت اتصال به گوشی هوشمند را نیز دارد و می توان از طریق اپلیکیشن موبایل بوش به آن متصل شد.