دفتر سیمی 100 برگ جلد سخت در جنگل های آمازون پیدا شد

دفتر سیمی 100 برگ جلد سخت را می‌توان با سایر فلزات خانگی بازیافت کرد، اما شما باید آن را به‌جای بازیافت در کنار خیابان، به مرکز بازیافت ببرید.

همچنین می توانید سعی کنید آن را در مغازه یا باغ تغییر دهید. پلاستیک یک نوت بوک مارپیچی باید دور ریخته شود. اگر نوت بوک مارپیچ شما دارای یک جلد پلاستیکی است، مطمئن شوید که آن را بردارید و در سطل زباله قرار دهید.

آن پوشش های پلاستیکی قابل بازیافت نیستند. برای مدتی امکان خرید دفترچه‌های مارپیچی وجود داشت که حاوی کاغذهای سیاه یا تیره بود. هنرمندان می توانستند با قلم ژل یا جوهر فلزی روی کاغذ نقاشی کنند.

به همان اندازه که آن کاغذها سرگرم کننده هستند، توجه داشته باشید: اکثر شرکت های بازیافت این کاغذهای رنگدانه بالا را نمی پذیرند. این مقاله در Grist توضیح می‌دهد که این رنگ‌ها حاوی چیزی به نام «رنگ‌های کوبنده» هستند و زمانی که کاغذ بازیافت‌شده را دوباره به محصولات جدید تبدیل می‌کنند، آن رنگ‌ها برای تولیدکنندگان کاغذ بسیار زیاد است که حذف شوند.

یک تکه کاغذ تیره رنگ می‌تواند کل یک دسته کاغذ سفید را خراب کند (به این فکر کنید که وقتی به طور تصادفی یک تی شرت آبی تیره را در رنگ سفید خود انداختید چه اتفاقی می‌افتد)، بنابراین مطمئن شوید که این کاغذها در نهایت در سطل بازیافت.

به نوت بوک های گشاد 3 حلقه ای نیز می گویند. آنها کاغذهای سه سوراخه و جداکننده های نوت بوک با قابلیت جداسازی آسان را نگه می دارند و برای سال ها استانداردی برای مدارس K-12 در سراسر کشور بوده اند.

روکش پلاستیکی یک نوت بوک گشاد معمولاً با پلی وینیل کلرید که به پی وی سی نیز معروف است یا با شماره بازیافت 3 ساخته می شود. حلقه های فلزی و ابزاری که به باز شدن حلقه ها برای پذیرش کاغذ و تقسیم کننده های نوت بوک کمک می کند به آن متصل شده است.