زنی با پوشیدن لباس عروس لاکچری زیباترین زن شهر شد

آلمان دو مدل لباس عروس لاکچری رده بالا را طراحی می کند. لباس های عروسی یاس کوتور تنها با بهترین کیفیت و جزئیات دست دوخته شده اند تا لباس عروس معاصر را بازتعریف کنند.

این لباس‌ها برای تأکید و تسخیر احساسات عاشقانه و عاشقانه طراحی شده‌اند. برند لباس عروس کالکشن Jasmine مظهر عاشقانه و هوس است.

این لباس‌های عروسی همگی دارای ظاهری تازه و جدید هستند که با پوشش‌های باکیفیت و درجه یک ساخته شده‌اند و همگی منحصر به فرد و شیک هستند.

عروس کلاینفلد بیش از 75 سال است که به ارائه انتخاب لباس بی نظیر و خدمات استثنایی به عروس ها اختصاص دارد. از سال 1941، کلاینفلد به صدها هزار عروس کمک کرده است تا لباس عروس مناسب را پیدا کنند.

از لحظه ای که از درها عبور می کنید، جادوی کلینفلد را احساس خواهید کرد. Kleinfeld نه تنها دارای 30000 فوت مربع است که با بزرگترین انتخاب لباس عروس در جهان پر شده است، بلکه دارای بزرگترین کارکنان حرفه ای با بیش از 200 کارمند است که برای پیدا کردن و کامل کردن ظاهر عروس شما اختصاص یافته اند.

از روزی که به لباس بله می‌گوید تا لحظه‌ای که می‌گوید من این کار را می‌کنم کلاینفلد در هر مرحله با عروس خواهد بود.یکی از محبوب‌ترین طراحان لباس عروس در زمان خود، لباس‌های عروسی از rفقیر و تیمش (که به دیدگاه او ادامه می‌دهند) توسط افراد مشهور بی‌شماری پوشیده شده و در همه چیز از Grey’s Anatomy گرفته تا 27 Dresses دیده می‌شود.

عروس‌ها می‌گویند قرار ملاقات‌ها در این سالن سرسبد روشن و دل‌باز احساس «شخصی» و «خوش‌آمدگویی» دارند، با مشاوران عروس «توجه» که موفق می‌شوند لباس‌های ایده‌آل برای تیپ بدنی شما بسازند.

با یک بار بازدید از انبار شیرین در مرکز شهر، فکر می کنید مرده اید و به بهشت ​​قدیمی رفته اید.

با قفسه‌ها و قفسه‌هایی از هر نوع لباس یکپارچهسازی با سیستمعامل که قابل تصور است، تا زمانی که می‌بینید عروس دیگری یکی از لباس‌های عروسی سفارشی یا انتخاب‌های عروس قدیمی خود را انتخاب می‌کند، واقعاً شروع به آب‌ریزش می‌کنید و متوجه می‌شوید که دیگر در کانزاس عروس نیستید.