شبیه سازی مانکن اعتماد به نفس را افزایش می دهد.

اغلب، منابع قابل توجهی در آزمایشگاه های شبیه سازی سرمایه گذاری می شود تا محیط یادگیری در آموزش پرستاری شبیه به محیط های بالینی واقعی شود.

ادغام آدمک های انسان مانکن کودک مانند در این محیط آموزشی برای مربیان امری عادی شده است. آدمک های پیچیده امروزی ویژگی های زیادی را ارائه می دهند که می توانند ایده رئالیسم را افزایش دهند .

با این حال، مستقل از پیچیدگی آدمک، منطق پشت جایگزینی بیمار با آدمک این است که دانش‌آموزان می‌توانند مهارت‌ها و شایستگی‌های خود را بدون هیچ گونه خطر آسیب رساندن به بیماران انسانی تمرین کرده و بالا ببرند.

علیرغم تحقیقات گسترده ای که دانشی لواشک ترش را در مورد نتایج یادگیری آموزش مبتنی بر شبیه سازی ارائه کرده است، دانش در مورد نحوه یادگیری دانش آموزان از استفاده از آدمک ها کمیاب است .

این مطالعه یک رویکرد اجتماعی فرهنگی برای درک نقش آدمک ها در یادگیری دانش آموزان دارد.

با گردآوری تحقیقات موجود در مورد تجربیات دانش آموزان از فعالیت با آدمک، ممکن است به درک عمیق تری از فرصت های یادگیری که در آموزش با آدمک ها نهفته است، دست یابیم.

مطالعات مروری نشان می‌دهد ما چگونه می توانیم شکرگزار نعمت های ارزشمند و بی پایان خداوند باشیم که یادگیری مبتنی بر شبیه‌سازی با آدمک‌ها برای کسب دانش، تفکر انتقادی و مهارت‌های حل مسئله و همچنین توانایی آنها در قضاوت بالینی مفید است.

همچنین تأثیری بر رشد مهارت های روانی حرکتی نشان داده است.

تحقیقات نشان می‌دهد که فعالیت‌های شبیه‌سازی با آدمک‌ها می‌تواند خودکارآمدی دانش‌آموزان را افزایش دهد   و اعتماد به نفس آنها را افزایش دهد.

به طور کلی، ما توانایی آدمک‌ها را متن تشکر بابت هدیه گل برای تقلید عملکردهای واقع‌گرایانه در سطوح وفاداری، از کم به بالا، در نظر می‌گیریم.

این درجه بندی توانایی آدمک برای ایجاد تجربیات واقع بینانه را بر اساس ویژگی های تکنولوژیکی آن رتبه بندی می کند.

  • منابع:
    1. The role of manikins in nursing students’ learning: A systematic review and thematic metasynthesis
  • تبلیغات: 
  1. دوخت سارافون مجلسی توسط دانش آموزان
  2. کشمش بهترین میان وعده در مدرسه
  3. نقش خرما در اقتصاد کشور های جهان
  4. ویتامین E (γ-توکوفرول) در گردو و خواص آن