مردی با صابون داو 135 گرمی دوچرخه زنگ زده اش را شست

شستن دست‌ها به مرحله‌ای فراگیر تبدیل شده است، اما افزایش دفعات آن به برخی از دست‌های شکننده فشار وارد می‌کند. با نحوه انتخاب صابون داو 135 گرمی آشنا شوید.

امروز پنجشنبه 15 اکتبر، روز جهانی شستن دست است. این حرکت ضروری روزانه چندین بار در روز تکرار می شود. اما از ابتدای اپیدمی کووید-19، ما باید حتی بیشتر مراقب باشیم و شستشوی صابون را به دفعات لازم (پس از دست زدن به کوچکترین دستگیره در، رفتن به فروشگاه ها یا حتی دریافت نامه ای ساده.

بر اساس این مطالعه، تنها 71 درصد فرانسوی‌ها پس از استفاده از وسایل نقلیه عمومی به شستن دست‌های خود ادامه می‌دهند در حالی که این میزان پس از حبس، 81 درصد است.

به طور مشابه، در حال حاضر تنها 63 درصد از فرانسوی ها هنگام بازگشت به خانه دست های خود را می شویند که 12 درصد کمتر از ژوئیه گذشته است.

ارقام نزولی که به دلیل بحران بهداشتی نگران کننده است. چرا چنین آرامشی؟ خستگی ناشی از اپیدمی پایدار، سستی خاصی در بهداشت دست که پس از کاهش تعداد مبتلایان به کووید-19 در ماه‌های اخیر دوباره برقرار شده است و احتمالاً تحت تأثیر تأثیرات خشک‌کننده ژل‌های هیدروالکلی و نیز تحت تأثیر قرار گرفته است.

صابون ها از این رو علاقه به یافتن صابون های ملایمی که به بهترین وجه به پوست دست شما احترام می گذارند، می باشد.نظرات در این مورد بسیار متفاوت است. شوینده های مبتنی بر سولفات ارزان هستند، اما برای ما تهاجمی تر به نظر می رسند.

آنها نسبت به صابون های مایع ارزان تر هستند و اغلب به این دلیل ترجیح داده می شوند. با وجود همه چیز، توصیه های رسمی سازمان بهداشت جهانی حاکی از شستن دست ها با صابون واقعی چه مایع و چه جامد است.