مردی با چرم کروکو خود را حلق آویز کرد

به عنوان تولید کنندگان کفش، ما همیشه به دنبال مواد جدید هستیم. من در مورد چرم کامل گوساله خالص آنیلین در ساخت کفش های با کیفیت بسیار به شما گفته ام.

اما چرم های دیگری نیز وجود دارد. چرم کروکو که استفاده از آنها بسیار جالب است. چه ظاهر، مشخصات مکانیکی یا بافت آنها، چرم هایی که می خواهم در مورد آنها بگویم همه بسیار با کیفیت هستند.

اما نادر بودن آنها آنها را بسیار گرانتر می کند، که توضیح می دهد که چرا کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

در تمام پنجره‌ها کفش‌هایی را می‌بینید که در بهترین حالت از پوست گوساله کامل ساخته شده‌اند، در بدترین حالت، از چرم دوخته شده ساخته شده‌اند و نسبت به آنچه که هستند بسیار گران به فروش می‌رسند.

پوست گوساله، گاو، بره، بز یا خوک بیشترین استفاده را در ساخت کفش دارند.با این حال، چرم هایی وجود دارند که با پوست حیوانات دیگر ساخته می شوند.

ممکن است شما را شگفت زده کند، اما می توان با پوست ماهی، اسب، شترمرغ یا حتی خزندگان چرم درست کرد.این مقاله کاملاً خنثی نیست زیرا همانطور که در مقدمه به شما گفتم ما دائماً به دنبال مواد جدید برای ساخت کفش های خود هستیم.

بنابراین من لیست کاملی از تمام چرم های عجیب و غریبی که ممکن است با آنها روبرو شوید را به شما ارائه نمی کنم.من قصد دارم در مورد مواردی که فکر می کنیم ممکن است در آینده کم و بیش نزدیک استفاده کنیم به شما بگویم.

در واکنش به این مقاله دریغ نکنید تا خواسته های خود را با ما در میان بگذارید!من قصد دارم با معرفی شما با آنچه که احتمالاً رایج ترین چرم های عجیب و غریب است شروع کنم: کوردووان.

در واقع، وقتی صحبت از کفش می شود، اصطلاح کوردوان به پوسته کوردوان اشاره دارد.این اصطلاح به چرمی اطلاق می شود که با استفاده از قسمت بسیار خاصی از پوست به دست می آید: کروپ.