مردی در چین میگو رد چری را به صورت زنده می خورد

میگو رد چری در کنار میگوی ارواح و آمانو افسانه ای محبوب ترین گونه میگو در این سرگرمی است. میگوهای گیلاسی میگوهای کوتوله ای هستند که به دلیل رنگ های پر جنب و جوششان که در تنوع های بی شماری وجود دارند نه محدود به قرمز مورد توجه قرار می گیرند.

چرا که نه ؟ آنها سرگرم کننده هستند و می توانند بسیار فعال تر از ماهی ها باشند. محبوب ترین انواع میگوهای خانگی عبارتند از گیلاس، شبح و میگو آبی.

این بچه های کوچک پاک کننده های فوق العاده ای هستند و تمام ساعت های خود را صرف کاوش در آکواریوم شما، جمع آوری ضایعات غذا و تمیز کردن جلبک می کنند. تماشای تکثیر آنها نیز جذاب است، زیرا برای تکثیر نیازی به مراقبت خاصی نیست.

من در حال حاضر مخزن کوچکی از میگوهای گیلاسی دارم و تماشای سرعت آنها در اطراف مخزن با پاهای کوچک قدرتمندشان واقعاً سرگرم کننده است. این یک تغییر بزرگ نسبت به پرورش ماهی است.

اگر ایده داشتن میگوی خانگی شما را مجذوب خود می کند، در اینجا مقدمه ای برای همه چیزهایی که باید در مورد نگهداری از آنها بدانید آورده شده است.

مزیت نگهداری میگوهای خانگی این است که به مخازن بزرگی نیاز ندارند. می توانید به راحتی یک گروه کوچک از میگوها را در یک کاسه کوچک حدود 10-12 لیتری نگهداری کنید.

اگر می خواهید فعالیت و تولید مثل بیشتری داشته باشید، بهتر است آکواریوم 40 لیتری یا بیشتر را انتخاب کنید.بسیاری از مردم مخازن میگوی خانگی خود را در داخل خانه نگهداری می کنند و به طور کلی دمای اتاق آب را در محدوده دمایی خوبی نگه می دارد.

با این حال، در زمستان، آب می تواند به زیر محدوده توصیه شده، بین 20 تا 24 درجه سانتیگراد کاهش یابد. بنابراین بهتر است برای ماه های سردتر بخاری در دسترس داشته باشید.