نرم کننده لباس سافتلن که هیچ لباسشویی آن را دوست ندارد

فروش نرم کننده لباس سافتلن در چند سال گذشته به طور پیوسته کاهش یافته است و تعدادی از عوامل مقصر هستند. برخی می گویند به این دلیل است که نسل های جوان نمی دانند برای چه چیزی از آن استفاده کنند، در حالی که برخی دیگر می گویند به این دلیل است که مردم در نهایت متوجه می شوند که چقدر می توانند سمی باشند.

ما می‌خواهیم کمی عمیق‌تر به نکته دوم بپردازیم، بررسی کنیم که چه چیزی نرم‌کننده‌ها را سمی می‌کند و همچنین راه‌حل‌هایی را برای این مشکل لباس‌شویی به شما نشان می‌دهیم.

در حالی که بحث بر سر اینکه چه چیزی واقعاً منجر به کاهش فروش نرم کننده می شود وجود دارد، هیچ بحثی در مورد اینکه آیا نرم کننده باید یک محصول “تمیز” در نظر گرفته شود یا خیر وجود ندارد.

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط متخصصان سلامت و تندرستی، انواع مختلفی از مواد مضر و سمی در نرم کننده ها و حتی در ورق های خشک کن وجود دارد.

چیزی که آنها را سمی‌تر می‌کند این است که برای مدت طولانی در لباس‌های شما می‌مانند، که باعث می‌شود پارچه‌ها نرم و بدون ساکن بمانند.

نرم‌کننده‌ها در لباس‌ها و سپس به پوست شما خیس می‌شوند و باعث تحریک می‌شوند، در حالی که ورقه‌های خشک‌کن وقتی گرم می‌شوند، مواد شیمیایی را در هوا آزاد می‌کنند.

آب سخت یک مشکل رایج در سراسر ایالت کالیفرنیا است، و در حالی که بیشتر به خاطر لکه های آب تحریک کننده و رسوب آهک شناخته شده است، تاثیرات عمده ای بر وضعیت پوست و لباس های ما نیز دارد.

اگر از برخورد با اثرات آب سخت و بدون فیلتر خسته شده اید، وقت آن رسیده است که در مورد نصب یک سیستم نرم کننده آب برای خانه خود پرس و جو کنید.

همانطور که قبلاً ذکر شد، ورق های خشک کن حاوی مواد شیمیایی هستند که در هنگام گرم شدن با هوا واکنش می دهند و فرمالدئید ایجاد می کنند که یک سرطان زا احتمالی برای انسان است.

دیگر آلاینده های رایج ورق های خشک کن استالدئید و بنزن هستند که معمولاً در اگزوز خودروها نیز یافت می شوند. ورق های خشک کن با بیماری های تنفسی از جمله آسم و در برخی موارد سرطان مرتبط است.