پسری با بردن کیف اداری مردانه به مدرسه اخراج شد

کیف اداری مردانه هم بسیار شیک و هم کاربردی برای حمل کامپیوتر و برخی وسایل شخصی شماست. اگر می‌خواهید دست‌هایتان آزاد باشد، فقط آن را از آستین یا دور گردن بگیرید.

کیف های لپ تاپ خود را فراموش کنید که ظاهر شما را پاک می کنند و از آن می کاهند. سبکی را انتخاب کنید که شخصیت بیشتری به ارمغان می آورد و برای عملکرد حرفه ای مناسب است.

کاربردی و ساده، کیف شانه را می توان با برداشتن بند به کیفی که با دست حمل می شود تبدیل کرد.ظاهر کیف مسنجر چرمی مردانه چندان با کیف شانه ای فاصله زیادی ندارد. چیزی که بیشتر آن را متمایز می کند وجود فلپ است.

این نوع کیف به خوبی با بسیاری از لباس‌های مردانه می‌آید: ظاهر یکپارچهسازی با سیستمعامل، ظاهر متمایز، ظاهر جذاب و ظاهر مد روز. مدل های مختلفی وجود دارد که با لباس های شهری شما یا برای رفتن به پیک نیک هماهنگی کامل دارند.

چیزی که این کیف مردانه را به یک اکسسوری مد عالی تبدیل می کند خطوط کاملا مردانه آن است. در بسیاری از مواقع با پوشیدن آن برای حمل وسایل شخصی خود مشکلی نخواهید داشت.

کیف های مردانه کیف های سازگار برای گردش های کوتاه هستند. مجهز به زیپ و دو تا سه جیب برای تمرین بیشتر فلپ دارند. بزرگ‌ترین مزیت آن اندازه کوچک و متانت آن است که مانع از متمایز شدن شما نمی‌شود، مخصوصاً اگر ظاهر مد روز بپوشید.

گوشی هوشمند، لپ تاپ کوچک، کیف پول، کلید و بسیاری دیگر از وسایل شخصی خود را در یکی از جیب های مربع جیب مردانه خود قرار دهید. کیف شانه ای بسیار شیک است و کاملاً با مدل لباس جوانان هماهنگ است.

با جنبه معمولی خود، برای افراد مسن برای گردش در شهر یا یک سفر کوتاه نیز مناسب است.