پیرزنی با گلاب ربیع دو لیتری آش پشت پا برای فرزندش درست کرد

اول از همه، گلاب ربیع دو لیتری عمدتاً به دلیل نرمی و خاصیت تصفیه کنندگی و قابض آن شناخته شده است. پوست را تقویت می کند، بافت آن را اصلاح می کند و حتی سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

اما چیزی که ما در مورد آن نمی دانیم خاصیت احیا کننده آن است! در واقع، به طور موثری از بروز چین و چروک جلوگیری می کند، علائم خستگی را از بین می برد و به حفظ یک چهره شفاف کمک می کند! گنج واقعی زیبایی در یک بطری ساده!

هر روز عصر، پس از استفاده از پاک‌کننده آرایش، کمپرس آغشته به گلاب را روی صورت بمالید تا به آرامی آخرین آثار آلودگی‌ها را از بین برده و پوست را شاداب‌تر کنید.

هر روز صبح استفاده شود، درخشش فوق العاده ای را به پوست خسته و رنگ پریده باز می گرداند و به طور موثر با چین و چروک مبارزه می کند. همچنین برای پوست های مستعد آکنه توصیه می شود، اما برای پوست های کوپرو توصیه نمی شود.

با چشمان بسته به گلاب بله بگویید. طبیعی هر طور که می خواهید، ترکیبی از خواص بسیار ارزشمند، پوست شما را با یک حرکت زیبایی بسیار ساده و واقعاً سریع، برجسته و رنگ چهره شما را درخشان می کند.

آب گل رز (یا هیدروسول گل رز) مانند اسانس گل رز، از تقطیر بخار گلبرگ های گل رز تازه به دست می آید. ترکیبات فعال آب گل رز نسبت به اسانس گل رز کمتر است، بنابراین برای پوست های حساس، تحریک شده یا پوست های مستعد پسوریازیس یا اگزما نرم تر و مناسب تر است.

برای تهیه گلاب خانگی کافی است روی 100 گرم گلبرگ گل رز آب جوش بریزید و اجازه دهید مخلوط به مدت 12 ساعت دم بکشد. سپس، برای حفظ بهتر، لازم است مخلوط را فیلتر کنید و 10 میلی لیتر الکل برای لوازم آرایشی اضافه کنید.