پیرمردی با ماشین مسابقه ای کنترلی اسباب بازی دنبال همسرش رفت

کودک شما به جای بیرون رفتن در زمستان سرد دیوانه رقابت با شما یا دوستانش در خانه خواهد بود.

این ماشین مسابقه ای کنترلی اسباب بازی مدل 1:63 فوق العاده مدرن است و شبیه ماشینی است که رانندگان مسابقه دارند!

چراغ های جلو چراغ های LED زمانی که خودرو به جلو یا عقب حرکت می کند روشن می شود. این هدیه فوق‌العاده را به فرزندتان بدهید و برای سرگرمی بیشتر در خانه یا خارج از منزل، رشته‌های مانع ایجاد کنید! انرژی آن توسط یک باتری قابل شارژ NiMH AAA 1.2 ولت تامین می شود و می توان آن را از طریق ریموت کنترل شارژ کرد.

این ماشین اشتها آور بازی های سه بعدی اتومبیل رانی بهترین ماشین های سال 2016 و مسابقه واقعی با اکشن بازی های ماشین سواری با فرمان و دنده است!

با لذت بردن از فیزیک دوچرخه واقعی و گیم‌پلی سریع این بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی شدید اتومبیل‌رانی مسابقه توربو gt. یکی از بازی‌های درون‌گرای ماشین‌های مسابقه‌ای مسابقه‌ای بزرگراهی، رقابت را در حالی که در یک بخش از ترافیک رانندگی می‌کنید، دفن کنید.

این بازی شگفت انگیز تب اتومبیل رانی که دارای چند مفهوم از بازی های اتومبیل رانی 3 بعدی بهترین اتومبیل ها در سال 2016 و بازی های مسابقه ای واقعی و شبیه ساز رانندگی شدید اتومبیل رانی توربو GT با بازی جدید شبیه ساز رانندگی اتومبیل شهری ما در بازی 3 بعدی در سال 2016 است.

پس برای شروع بازی آماده شوید. بهره برداری کامل دریچه گاز با بازی های جدید رانندگی ماشین با فرمان و چرخ دنده در یکی از بهترین بازی های اتومبیل سواری بزرگراهی مسابقه ای برای تبدیل شدن به یک بازی رایگان اتومبیلرانی مسابقه ای با سرعت اتومبیل سواری جسورانه در بزرگراه.

این بازی نهایی ماشین مسابقه ای قطعاً رقبای درونی دوچرخه یا موتورسوار شما را زنده می کند. باور کن! تا به حال چنین بازی هیجان‌انگیز تب ماشین‌های مسابقه‌ای وجود نداشته است که مفهوم بازی‌های ماشین مسابقه‌ای توربو سه بعدی و دیگر بازی‌های ماشین مسابقه‌ای نهایی را داشته باشد.