پیرمردی با پوشیدن حوله پالتویی آیدین تاول به خاطرات کودکی خود فرو رفت

بدون یک حوله پالتویی آیدین تاول تمیز و راحت، لحظه واقعی آرامش نیست. ضروری است که حوله ما را در لحظات پیله کردن همراهی می کند و در نتیجه لذت دوش گرفتن را طولانی تر می کند.

استفاده روزانه، رطوبت حمام و … میکروب ها را جذب می کند! به همین دلیل تمیز کردن مرتب آن مهم است. اما چگونه حوله های حمام خود را می شویید و دقیقا چند بار؟ نکات ما را برای شستن و خشک کردن کتانی حمام به صورت روزانه کشف کنید.

آیا میدانستید؟ باکتری ها، میکروب ها و کپک ها مکان های گرم و مرطوب خانه مانند حمام را که روی حوله ها، ملحفه های دوش و فرش تکثیر می کنند را دوست دارند.

برای جلوگیری از آلودگی، ملحفه های حمام شما باید در فواصل منظم در ماشین لباسشویی تمیز شوند: هفته ای یک بار شستشو، دو بار شستشو ایده آل است.

این کار از ایجاد میکروب ها و بوی بد جلوگیری می کند.همچنین می توانید حوله های خود را در خارج از خانه به جای خشک کن خشک کنید. تنها قانون کلی حوله ها را بلافاصله پس از شستن خشک کنید تا از خطر کپک زدن روی لباس ها جلوگیری کنید.

برای از بین بردن لکه های سرسخت، به ترفندهای مادربزرگ مانند سرکه فکر کنید.

برای انجام این کار، قبل از شروع لباسشویی، لکه را در سرکه سفید خیس کنید.

در تماس مستقیم با پوست شما، حوله های حمام ما به گونه ای طراحی شده اند که نرمی و آرامشی را که شایسته شماست به ارمغان بیاورند. کتانی حمام ما که از پنبه خالص طراحی شده است، ترک حمام را لحظه ای آرامش می کند.

از آنجا که ما متعهد به ایجاد فضای داخلی مناسب شما هستیم، طیف وسیعی از حوله های ساده یا فانتزی را ارائه می دهیم. پیچیده‌ترین حوله‌های ما با گلدوزی و چوب‌های ژاکارد، ویسکوز بامبو یا حتی ساتن تزیین شده‌اند.