کشف کود آلی گرانوله در کیف مدرسه پسری در تنکابن

کود آلی گرانوله رایج ترین نوع کود مورد استفاده هستند. آنها معمولاً به صورت گرانول خشک فروخته می شوند. آنها محصولاتی راحت و مقرون به صرفه برای استفاده هستند.

بسیاری از کودهای گرانول طوری فرموله می شوند که مواد مغذی خود را به آرامی آزاد کنند. بنابراین آنها انتخاب هوشمندانه ای برای کسانی هستند که می خواهند زمان کمتری را برای نگهداری چمن و باغ خود صرف کنند و زمان بیشتری را برای لذت بردن از ثمره کار خود صرف کنند.

طیف گسترده ای از فرمولاسیون ها برای رفع نیازهای تغذیه ای گونه های مختلف گیاهی طراحی شده است درختان و درختچه ها، سبزیجات، گل رز و گل، علف. با این حال، لازم است قبل از انتخاب، هر نوع کود را به دقت ارزیابی کنید.

برخی از آنها با مواد مصنوعی فرموله می شوند، در حالی که برخی دیگر از منابع طبیعی ارگانیک تهیه می شوند. در حالی که برخی از آنها آهسته رها می شوند، برخی دیگر به سرعت خراب می شوند.

در موارد دیگر، انتشار توسط رطوبت و گرما کنترل می شودکودهای این نوع برای حل شدن در آب طراحی شده اند. اگر این راه حل را انتخاب می کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که گیاهان خود را تا حد مرطوب کردن ناحیه ریشه آبیاری کنید.

این کودها برای گیاهان سریع الرشد مانند گل و سبزیجات، گیاهان آپارتمانی و گیاهان کانتینری انتخابی عالی هستند. هر فرمول حاوی سه ماده مغذی اصلی نیتروژن، فسفر و پتاسیم و همچنین شش یا هفت ریز مغذی دیگر برای بهینه سازی سلامت و رشد گیاه است.

این کودها کمی بیشتر از کودهای گرانول کار می کنند، اما برای باغبانی که دوست دارد دستان خود را کثیف کند، نتایج فوق العاده ای ایجاد می کند که باعث حسادت محله می شود.

کودهای مایع زیادی وجود دارد مخلوط هایی برای چمن، سبزیجات، گل ها، گیاهان در ظروف یا گیاهان آپارتمانی. این کودها معمولاً به صورت کنسانتره فروخته می شوند و باید در آب رقیق شوند.

با این حال، اگر از یک سمپاش متصل به انتهای شیلنگ استفاده کنید، به راحتی در مناطق بزرگتر اعمال می شود و فوراً توسط گیاهان جذب می شوند. علاوه بر این، آنها در ظروف کوچک فروخته می شوند که به راحتی قابل نگهداری هستند.