کودکی با خوردن مایع دستشویی گلیسرینه صحت بیش فعال شد

مایع دستشویی گلیسرینه صحت در اینجا به شما میگوید که دستان خود را چگونه تمیز نگه دارید.

این یک واقعیت است که ده چیزی که برای بهداشت و کنترل عفونت مضر است، ده انگشت دست شماست.

از نظر بالینی ثابت شده است که دست‌ها به‌درستی تمیز نشده‌اند، خطر قابل‌توجهی برای نظافت هستند و بنابراین بخش مهمی از بهداشت شخصی هستند.

خطرات در مورد دست های کودک ده برابر است! مسیر رسیدن به بهداشت شخصی خوب با یک تکنیک ساده و در عین حال موثر شستن دست شروع می شود که کودک شما به راحتی می تواند آن را درک کند.

بسیار مهم است که هنگام شستن دست ها در مراحل اولیه به کودک آموزش های مناسب داده شود تا این عمل در سال های بعد به طور طبیعی برای او اتفاق بیفتد.

به عنوان والدین، وظیفه شما این است که مطمئن شوید فرزندتان در فعالیت شستن مرتب دست‌های خود به خوبی تسلط دارد. این شامل شستن بعد از استفاده از توالت، بعد از بازی در بیرون، قرار گرفتن در تماس با حیوانات و قبل از هر وعده غذایی است.

در اینجا چند قدم ساده آورده شده است که می توانید برای تشویق فرزندتان به شستن دست های خود با ابتکار عمل انجام دهید.اطمینان حاصل کنید که کودک شما می داند کدام شیر آب است و چند بار باید آنها را بچرخاند.

میکروب ها در دمای بدن رشد می کنند و دمای سردتر به اندازه دمای گرم موثر نیست. به کودک خود نشان دهید که آب باید گرم باشد تا کار به درستی انجام شود.

نگرانی ایمنی این است که اگر شیر آب گرم را بیش از حد بچرخانند، ممکن است خودشان را داغ کنند، بنابراین بسیار مهم است که اگر این تکنیک برای کودک توضیح داده شود و روشن شود.تنها گذاشتن دست ها زیر آب سرد برای انجام کار کافی نیست.

یک تکنیک خوب شستن دست نیازی به دوام بیش از سی ثانیه ندارد و همچنین نیازی نیست که مطابق با استانداردهای جراحی باشد. این چهار مرحله ساده را برای اطمینان از بهداشت مناسب دست در خانه یا مدرسه خود دنبال کنید: