بادام زمینی آستانه اشرفیه زخم بستر را درمان می کند

بادام زمینی آستانه اشرفیه دارای خواصی است که به ویژه برای بدن زنان مفید است.

کلسیم و فسفر که بخشی از بادام زمینی هستند به تقویت دندان، مو و ناخن کمک می کنند.

به لطف آنتی اکسیدان های موجود در بادام زمینی (سلنیوم، ویتامین E، روی، اسید اسکوربیک، برخی اسیدهای آمینه، منیزیم)، خطر ابتلا به سرطان سینه به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

علاوه بر این، زنانی که به طور منظم بادام زمینی مصرف می کنند به ندرت قربانی نئوپلاسم های خوش خیم می شوند.

علاوه بر این، چربی های تشکیل دهنده بادام زمینی به تثبیت پس زمینه هورمونی زنان کمک می کند. همچنین ویتامین E و فیتواستروژن های موجود در بادام زمینی باعث بهبود عملکرد اندام های تناسلی و غدد جنسی می شود.

اسید آمینه تریپتوفان نیز در بادام زمینی وجود دارد که از آن سروتونین (یا به عبارت دیگر «هورمون شادی») ساخته می شود. بر این اساس، زنانی که بادام زمینی را در برنامه غذایی خود قرار می دهند، کمتر در معرض استرس و افسردگی هستند.

توجه به این نکته ضروری است که بادام زمینی یک محصول عالی برای حفظ هارمونی زنانه است. به تسریع متابولیسم و ​​همچنین پاکسازی بدن از سموم و سموم کمک می کند.

بسیاری از خواص مفید حاوی بادام زمینی هستند که به ویژه برای بدن مردان مهم هستند.

اول از همه، استفاده از بادام زمینی تاثیر مثبتی بر قدرت آن دارد. وجود روی و ویتامین ها که بخشی از بادام زمینی هستند، عملکرد غده پروستات را بهبود می بخشد که به تولید هورمون های جنسی کمک می کند.

بادام زمینی به دلیل محتوای کالری بالایی که دارد برای ورزشکاران و مردانی که در معرض فعالیت بدنی مکرر هستند بسیار مفید است. و اسید آمینه متیونین که بخشی از بادام زمینی است به تقویت و افزایش توده عضلانی کمک می کند.

محتوای ویتامین های B مهم (تیامین، بیوتین و ریبوفلاوین) در این حبوبات احتمال ریزش مو را کاهش می دهد که در بین جنس قوی تر شایع تر است.