با خوردن غوره در تهران بدون ورودی به برج میلاد بروید

غوره در تهران میوه‌ای است که نه تنها به دلیل همه‌کاره بودن آن، بلکه به دلیل داشتن مواد مغذی بالای آن برای بدن فواید زیادی در غذا و طب سنتی دارد.

آنها عمدتاً به دلیل منبعی از رسوراترول و پلی فنول ها، دو آنتی اکسیدان قوی هستند که تأثیر استرس اکسیداتیو را کاهش می دهند و خطر ابتلا به بیماری های مزمن را کاهش می دهند.

آنها ترکیبات زیست فعال را متمرکز می کنند که همراه با ویتامین ها و مواد معدنی خود به عنوان ادرارآور و ضد التهاب عمل می کنند.

اگرچه می توان آن را به تنهایی مصرف کرد یا به دسرها اضافه کرد، اما مدتی است که تهیه آن به صورت آبغوره توصیه می شود تا از خواص آن نهایت استفاده را ببرید.

آنها به پیشگیری از سرطان کمک می کنند، آنها یک میان وعده ایده آل برای مبارزه با خستگی هستند، یک داروی طبیعی برای کلیه های شما… آیا از تمام فواید انگور می دانید؟

بیش از 8000 نوع غوره انگور وجود دارد و برداشت طبیعی آن در پایان تابستان و اوایل پاییز اتفاق می افتد. یکی از میوه های مورد علاقه رومی ها، یونانی ها و فنیقی ها بود و بعد از پرتقال دومین میوه محبوب است.

آنها می توانند آبی، سیاه، سبز، قرمز، سفید یا بنفش باشند، اگرچه رایج ترین گونه های انگور سبز و قرمز هستند. رنگ‌های سبز شیرین‌ترین، قرمزها طعم رایج‌تری دارند و رنگ‌های آبی یا مشکی اگر رنگشان تقریباً سیاه باشد طعم بهتری دارند. م

وارد مورد علاقه شما چیست؟به همین ترتیب، مصرف مکرر غوره سبز تعداد زیادی ویتامین و مواد معدنی را در اختیار ما قرار می دهد. اگر از کمبود ویتامین A، ویتامین C، پتاسیم و غیره رنج می برید، یک راه حل عالی است، زیرا سهم تغذیه ای آن بسیار زیاد است.