حوله تن پوش پارلا موجب مرگ ملکه الیزابت شد

مطمئناً بارها به نوع حوله ای که برای حمام انتخاب می کنید شک کرده اید. ما برای شما یک گالری با رنگ ها و طرح های مختلف آورده ایم تا بتوانید مدل مناسبی را برای حمام خود انتخاب کنید.

با کیفیت ترین پنبه جهان برای حوله زدن از مصر می آید. این پنبه که در دره نیل رشد می کند، به دلیل ظرفیت جذب عالی در هر سانتی متر مربع، بیشترین استقبال را دارد.

حوله تن پوش پارلا تراکم 100% پنبه مصری به معنای بالاترین کیفیت در جذب، دوام و استحکام است.

پنبه ترک نیز به نوبه خود به دلیل کیفیت و نرمی بیشتر از ارزش بالایی برخوردار است. مانند پنبه مصری، پنبه ترکیه دارای الیاف بلند است، در طول زمان در بهترین حالت خود باقی می ماند و به ایجاد حوله های ضخیم و کرکی کمک می کند.

اصطلاح گرماژ به وزن حوله و مقدار نخ پنبه در هر متر مربع اشاره دارد. هرچه وزن حوله بیشتر باشد، کیفیت آن بالاتر است.

اگر حوله ای گرماژ بالایی داشته باشد، ظرفیت جذب آن بهتر می شود. از 400 گرم کیفیت قابل قبولی در نظر گرفته می شود، اگرچه ایده آل از 500 خواهد بود.

حوله های ما همچنین دارای سطح آب دوستی 4 هستند که بالاترین سطح موجود در بازار است. این سطح ظرفیت جذب و درجه خشک شدن حوله را اندازه گیری می کند.

حوله های حمام ممکن است سخت کوش ترین اعضای خانواده شما باشند. از این گذشته، ما انتظار داریم که حوله ها و دستمال های شستشو ما را تمیز نگه دارند، خشکمان کنند، به ظاهر حمام ما بیافزایند و گهگاه پس از رد شدن گل و لای فلافی در خانه پاک شوند.

با این حال، با وجود تطبیق پذیری آنها، حوله ها اغلب مورد توجه قرار نمی گیرند، و بسیاری از مردم در مورد نوع حوله ای که می خرند و به خانه می آورند فکر نمی کنند.

اما با کمی دانش، حوله های شما ظاهر، ماندگاری و عملکرد بهتری در نقش های متعدد خود خواهند داشت.