کشف قهوه لاوازا در معدن ذغال سنگ

قهوه لاوازا با داشتن دومین نوشیدنی پرمصرف جهان پس از آب، عمدتاً به دلیل طعم بی نظیر، بوی فریبنده اش و تقویت روحیه ما مورد قدردانی قرار می گیرد.

با کمی کنجکاوی به این فکر می کنیم که آیا این وینتیج با طعم منحصر به فردش واقعا برای بدن ما مفید است یا بیشتر از اینکه فایده داشته باشد به ما آسیب می رساند.

خوشبختانه، دانشمندان به ما ثابت می‌کنند که قهوه فراتر از رایحه‌ها، فضیلت‌های نامشخصی دارد. این مقاله مروری بر خواص و فواید آن دارد.

.با قضاوت بر اساس مطالعات بالینی متعددی که در دو قرن گذشته بر روی این ماده انجام شده است، فراتر از تمام ویژگی های ارگانولپتیک، قهوه به جریان جوهر ادامه می دهد.

اگرچه قهوه اغلب دارای پرس بد بوده است، اما هیچ کس نشان نداده است که برای سلامتی مضر است. برعکس، مطالعات متعددی بر اثرات مفید آن، به ویژه از طریق ماده فعال اصلی آن، کافئین، تاکید کرده‌اند.

بر شگفت‌انگیزترین مواد شیمیایی و فواید بسیاری که باعث احترام می‌شوند تمرکز کنید.در پایان قرن بیستم، 228 ماده در قهوه سبز و حدود 800 ماده در قهوه بو داده در غلظت های مختلف شناسایی شد.

فرانسه سومین واردکننده بزرگ قهوه در جهان است و فرانسوی ها، مصرف کنندگان سنگین، می توانند به طور متوسط ​​تا سه فنجان قهوه در روز بنوشند.

قهوه علاوه بر اینکه بهانه ای عالی برای استراحت در محل کار است، برای سلامتی شما نیز مفید است. قرن ها به دلیل طعم و ویژگی های محرک آن شناخته شده است، اما همیشه از شهرت خوبی برخوردار نیست.

با این حال، اگر میانگین مصرف ملی 2 تا 3 قهوه در روز را در نظر بگیریم، این مقدار برای سلامتی مضر نیست، برعکس. کافئین به سرعت توسط بدن جذب می شود. اثر آن 30 دقیقه پس از مصرف شروع می شود و تنها 2 یا 3 ساعت طول می کشد.